Trójmorski Wierch

Trasa na:  3 dni
Plan:         przejść polską i czeską stronę Masywu Śnieżnika
Dojazd:      PKP lub stopem
Nocleg:      pod namiotem
Dystans:    ok. 50 km

Dzień:        pierwszy, ok 12 km



Cała trasa (nie zaznaczono drogi z Międzygórza do Domaszkowa na stacje PKP):

Pierwszy dzień:



   Tak się składa, że mój pociąg dotarł późno do celu i wędrówkę rozpocząłem w Międzylesiu po godz 22:00. W październiku dawno jest już wtedy ciemno a noc była bez gwiazd i księżyca, więc jedyne zdjęcie, które mogę pokazać z pierwszego dnia drogi to namiot rozbity pod granicą:

3 październik 2014


   Dlatego w poście tym pokażę jeszcze zdjęcia z następnego poranka. Tuż przed wschodem słońca, zanim poszedłem dalej na czeską stronę pasma, złożyłem namiot i wdrapałem się jeszcze na Trójmorski Wierch. Widoczność nie była może najlepsza ale miło było obserwować jak dzień budzi się do życia.